TIMA KASIH KENGKAWAN SUME....


.

to My beloved kawan-kawan....

aku nka ucap SYUKRAN le kt korang sume sbb dpt dtg rumah aku...itu mmg special aku baut tuk korang2 n kawan2 aku yg lain....but special thanks tuk korang sbb byk tolong aku and mak aku kt dapur...kurang kakitangan daaaaa..hehehehe...

to Farah..jgn risau...aku fhm keadaan ko waktu tu...hopefully ko dh ceria sekarang...if ko naik umah pojit ni, ko leh dtg umah aku..tido skali pun xpe...tuk bedah pun sama...leh lepak umah aku..kite gie sama2 umah aied n pojit...

ape daaa pojit....same tarikh lak dgn aied...camne nak diadjust tu...sure ko atau die x dpt pegi rumah masing2 kan..kitaorg xde hal....adoiyai...tp untuk dua2 rumah tu aku tau jln...so aku offer diri tuk jd leadernyeeeee....hehehehhhe....so ape2 hal, keep in touching gals....

note : LAUK rebung TUK AKU YG MASAK....UWAAAAAAA....x caye ke......mak aku masak mee n kuah kacang daaaaa......




-emont-