JOm Bowling 2008


.


Dear all...!

selamat hari raya!

setelah.. sy, pidah, sal, aied, pojit,faiz, chekky, haza, zubed bertemu di open house last saturday.. kitaorg berbincang lagi pasal "Jom Bowling " gath yg akan diadakan kelak.. huhuhu

so.. dah pikir2.. details cadangan seperti di bawah..

tarikh cdgn : 7 @ 8 Nov,28 November & 7 Dec onwards
(kite cdgkan hari sabtu.. lebih senang nak plan)

TempaT Cdgn : The Curve, Mutiara Damansara

Masa Cdgn : 11: 30 am onwards @ pukul 2:30 onwards

nie cdgn je kan..

so cam biase perlukan komen2 dr anda2 sume yg ingin memeriahkan lagi gath bowling kita nie... aku tau ade yg x pernah main bowling, ade yg kadang2 je main.. dan yg terror main bowling pun ade.. huhuhuh..

so please bagi cdgn n idea2 yek?!

t.q


~azerlma~


* sabtu (8 nov, aku ade wedding invitation) kalu sume suke tarikh tuh.. aku lambat skit la sampai.. huhuhuhu..


*** oh ye.. sume reply idea,.. ke ape2 ke.. kat post komen ek.. jgn type kat chatbox tuh.. susah nak bace laa.. pls2~!

12 Responses to “JOm Bowling 2008”

  1. Anonymous says:

    komen sini laa syg-2 ku sekalian.... choose Anonymous je senang... pastuh letak name korang cam hku wat nie..!

    ~ema~

  2. Anonymous says:

    aku cadangkan we do on 15th Nov
    ( Saturday )but tengah bulan pulak ek? or we can do on 29 Nov. emmmm tu semua dah gajikan. Ni cadangan aku, korang pikirlah tarikh mana2 yang korang rasa sesuai. adios

    - sal -

  3. Anonymous says:

    aku no hal geng...sume tarikh2 tu aku ok. tp if kite choose bulan 12, sure farah x dpt follow kan...so bulan 11 camne?

    emaa, ape tarikh ko pilih tu? 8/11 hr ahad, 9/11 senin john....salah time tu.....

    so to me aku free at anytime...but advise kite buat sabtu le...best skit...venue dah cntik dh..cume tarikh je x dpt2 lagi...

    to kengkawan..decide le geng...I FOLLOWWWWWW.....

    -EMONT-

  4. Anonymous says:

    8 hb tuh hari sabtu lah mont!
    aku siap tgk kad kahwin kawan aku tuh.. ke aku salah tgk?

    huhuhu/... ok tunggu7 lagi feedback lenlain

  5. Anonymous says:

    minaci sekalian..
    aku gase 8 tu sedang elok lew..
    7/12 pun ok gaks
    cume aku ujung bln 11 ader wedding
    venue mmg best...

  6. Anonymous says:

    hahhhhaa...ema..aku yg salah daaaa...

    SORRI GENG....ntah tahun mane nye calendar aku tgk, sah bebudak aku le yg menukarnye nie....

    so mane yg lenlain nye komen...xkan kite2 je ma?

    geng2 lain cam ina KT, syadie, emie, dayah n so on......

  7. Anonymous says:

    zubed here,

    kalo ko org decide nak buat 8/11 plz inform aku......... aku cuba g cari tiket...

    yg pasti minggu seblm 2/11 aku balik kampung

  8. Anonymous says:

    aku on mana - mana tarikh je. Aku boleh adjust. Aku on Babe.

    -sal-

  9. Anonymous says:

    kawan2.. 8 hb adalah sabtu.. mont salah tgk dan aku kenalah tuko balik.. kat blog tuh.. so.. camane.. aku rase 8hb tuh okeh gaks.. tapi kena lah bgtau sape yg boleh dgn tak nie..

    15hb pun ok senornye.. tuh setat cuti sekulah tuh.. so... tgh bulan pun ok kots.. gaji ujung bulan nie la kutip duwet .. ke maleh? sebab lepas raye nie senak sket..?
    :D jadi.. camane..?

    sape setuju 8hb atau 15hb atau 29 nov.. haku nak wat bancian nie...

    ~ema~

  10. Anonymous says:

    Salam geng...

    Aku setuju ngan 8 NOV tue..ari sabtu laki aku ada kelas..so ok la kalau aku nak beronggeng2 kat pusat bowling tuh..hehe...janji kita start pagii...jgn sampai malam ehh...

    ***..AKU VOTE FOR 8 NOV !!!

    -POJIT-

  11. Anonymous says:

    8 hb voters : Pojit, Mont, Sal, Pidah, Zubed, aku (leh) ade wedding pagi* aied (ke?)*name xde lah letak

    15hb : Mont, sal, Pidah, aku (kita 4 org bile2 bole)

    29hb : Mont, sal, Pidah, aku (kita 4 org bile2 bole)

    7 Dec : lom ade voters


    cam aku cakap.. kita leh setat either pagi or lepas zuhur.. sampai petang..
    ~ema~

  12. Unknown says:

    ema, 8/11 tu mmg ok....farah bai pun ok...so skang cam ramai nak gie 8....so bancian ko tuk 8/11 tu tambah dgn farah bai tau....

    yg lain ape cer?