Next gathering


.

Ahli - ahli jemaah sekalian.....

Alooo.....banyak dah option kita ada ni. Raya ni aku rasa macam aku tak dapat nak join la. Family aku akan ke Kelantan la. Tapi i'm looking forward nak join next meeting. Aied ko bagi cadangan Bowling tu memang ok. Kita buatlah aktiviti2 beriadah pulak....kalau tak bowling pun kita gilah evening walk ke, main badminton ke janji riadah la.

To Faiz...sorry lah aku lambat update bagi ko gambar2 aku kat Paris n UK. This is for you...Bila lagi ko nak sampai sini wey....



Ni aku kat Disneyland Paris, aku gi dengan anak buah aku. Aku naik Eurostar train yang lalu bawah laut from london to paris. Sampai kat train stesen tu aku cari toilet tapi kat sana tulis Mc Clean...hahah teringat aku cite grey's anotomy 'Mc dreamy'. Aku dok kat paris 4 hari sempat jalan2 bandaraya Paris laaaa. Memang cantik lah Paris ni. Sapa member2 yang nak honeymood gilah sana memang berbaloi. Anak buah akulah paling happy kat disneyland. Weather oklah tapi bila angin tiup gigil jugak aku.


Balik Paris aku terus gi Nottingham and lepak rumah member angah aku. Aku sempat gi Robinhood punya castle and kg die. 2 days kat sana aku naik train ke Liverpool and dok sana. Aku sempat melawat Stadium2 kat sana al - maklumlah football fan. Aku capai impian la nak jejak kaki dalam old traford, manchester united team punya stadium tu. ahhhhh best gila. aku gi manchester university tanya about master punya program. 2 hari before aku balik malaysia aku round london.