update lagi


.

assalamualaikum... salam sejahtera..

update lagi...

baru je menerima sms dr zuera. yg Nor afsa pula akan melangsungkan majlis nye bulan 12 kelak.. so aku direct dgn empunya diri.. cam biase so aku wakilkan lew bgtau kome sume beghita best ini yerk..? :)

huhuhuhu... x lama lagi sampailah kad jemputan kat anda2 sume insyallah... date nye 9/12 if i not mistaken la.. free2 kan lah diri anda yer..?

susah nak wat gath.. wat je time g umah our fren wedding nie?
setuju sume..?

okeh.. selamat jumpe esok.. sape yg g la umah mak waniey.. insyallah aku pegi.. jgn jemu dah lew jumpe aku.. pada yg biase jumpe tuh! ahahahha... bak kate org rebut 5 perkara sebelum 5 perkara.. semasa aku lapang n sihat nie aku pegi la.. so haku dah sibuk nikmat sihat dah xde.. x dapat le mengimarahkan majlis kwn.. huhuhuhuu!!... till then..

tata~~~

~azerlma~