Jemputan


.

Assalamualaikum .... kabare ... dah masuk bln 11 .... sekejap je ... pas tu .. dah thn 2007 plak .... sape yg rase die muda lg .... angkat kaki ... raya dah seminggu lebey ... sape yg lum wat puasa nam ... silew2 la ye ... byk pahala ... jdi ustzah jap .. nak ganti mak bib x leh .... hehehhhe .... ;) .... okk la ... smlm ema suh aku update kat sini ... tp sbb terlebey keje lak smlm ... so, x smpat .... last2 die yg update sendiri .... jgn mara aa ... saje je ... so, ema pun dah habaq .. aku cuma nak menambah je la ... to Ina KT ... tahniah ... x pe la ... koboi pun koboi la ina ... tp, majlis nnti .. jgn lupe kad paling besau utk aku ni ha .... okk .. aku rase hmpir sume dah dpt wedding invitation mak wanie @ nurul shazwani .... so, marilah kite memeriahkan majlis kwn kite ni .... sape2 yg belum dpt kad lg .... tp dah bce blog ni .... aku tlg nurul invite korang .... 4 Nov 2006, kg terentang, jasin .... sape2 yg x de halangan ... yg masih tercri2 idea nak g beraya .. haaa .... kite pi la umah nurul .... may b leh wat mini gath ... so, anything ... just update here .... kalu nak suh aku @ ema update kan pun blh .... utk sume2 ex form 5 '97 n ex form 3 '95 .... atau ... batch '93-'95 .... marilah kite same2 memeriahkan blog ini .... semoga kite masih boleh mengekalkan silaturrahim ... insya ALLAH ..... okk .. pen-off

Pidah, Kelana Jaya