Selamat keja kembali


.

Hi guys...selamat kerja balik. First of all, sorry k sbb tak datang raye hari tu. Sebab nye cuti aku pendek jer....hari ahad aku dah kena pulang..sepatutnya hari isnin..tapi pasai pilihan raya kelantan..gue kena pulang awal...Takpe lah...but next time please inform as early as possible because kita masing2 ada jadual sendiri..kena sesuaikan dengan jadual.

By the way, congratulations to zurah...tapi aku tak boleh datang nampaknya...cause ada graduation day...heheheheee...tua2 baru nak graduate maa.....

Ok lah guys, byk kerja sebenarnya ni...kalu masa juga ada, kita boleh cakap2 lagi wokeyyy!! Bubai...salammm

2 Responses to “Selamat keja kembali”

  1. aloha awek ... sapo ni .. cubo la kona kan diri tu .. den x tau sapo ekau ... kalu buleh ... letak le nama samaran ko .. nama glamer ke ... so, kami tau la sape yg empunye diri

    Pidah

  2. upsss......sori pidah..terlupa letak nama...hehehee..aku miss bukit katil maaa......