Gath Raya


.

Assalamualaikum ... mcm mana korang ari ni ... dah start keje lum ... mls nye nak keje ... cuti lama la katakan ... ok ... nak cite psl gath ... 6/11 ... ahad ... 11 - 1 ... attendance ... aku, ema ( member skali ), zurah, kyna ( husband + daughter ), farah ... x ramai .. mmg la kau terkilan ... sbb x sampai objektif ... tp, pg tdi ... izyani tlh menyedarkan aku ( thanx to izyani ) .. may b .. nie mase korang ... mase aku .. x tentu lg ... jgn marah ... aku termengumpat kat korang yg x dtg ... tp, x pe la ... meals ... mee goreng bsh & kering ... ok la jugak ... aftre that .. kitorang g umah farah ... n discuss skit psl next gath ... cdgn .. raya cina ... aku harap kali ni jadi ... means .. ramai la yg dtg ... insya ALLAH ... aku akan sent kad invitation ... lbh proper ... sblm terlupa ..aku nak inform psl wedding day zurah .. die dah antau kad .. tp, pd sesape yg blm trime tp dah bace blog nie .. zurah mewakilkan aku jemput korang ke majlis die pd 20/11/2005 .. di sg udang ... umah die ... kalu x tau direction .. buleh tanye ema ...

Best Regards
Rafidah Noordin