Julai 2005


.

Assalamualaikum ... lama dah aku tak write somthing kat blog 5M '97 nie... ari ni 1st july, 2005 ... so, bg govt staff .. selamat menjalani waktu kerja baru ... every saturday .. cuti ... ye ke cuti ... ke ade keje lain yg tersirat ... anyway .. kalu dah namanya keje, mesti la buat kan .... cari rezeki halal beb .... so, kepada sume ... aku nak maklumkan ... zila ... dah pun bergelar IBU .... x tau anak dia baby girl/boy ... semoga zila n her baby sihat k ... so, pd sape2 yg dekat ngan zila ... pegi la lawat anak buah awak tu ... aku pun x tau zila kat mana ... mlk ke .. n9 ke .. atau dah blk kl .... so, sesape yg tau ... update kat sini ekk ... sekian dulu dari aku ...

Best Regards,
Rafidah Noordin
016 - 675 1437

One Response to “Julai 2005”

  1. oooo.. ya ka..? mentang2 aku cuti.. ko x dapat cite dgn aku ekk pidah..? sekel ko kang!!.. ehehehe..
    tahniah laa pada the new mother... muge sehat2 sejahtera laa keduanya yerk..!!
    -Ema-