Assalamualaikummmmmm....


.

assalamualaikum...hang semua pekaba?

lama rasanya aku tak post berita..but then sekali sekala buka syok jugak, byk info yg aku dapat. congrates to zila...sure baby ko comei kan...mcm jepun kot? bila nengok anak2 murni and zeti...rasanya mcm aku dah tua sangat. ramai yg dah beranak pinak.

emm...to ieyz..jangan tak jemput bila nak makan nasi minyak ok. i still wonder lah..tunang u saper ye? yang ko dok citer dalam keta tu ke??? ke orang lain? heheheeeee..aku yerk? i'm not in any serious relationship....

To FARAH, EMA...apa nak jadik ngan kite ni? Murni..Asum..ngan Nad dah berfamili...(FEMINA noooo...still remember ka?...hahahaaaaaa)

Ok lah guyzz....bulan 7 ni aku banyak balik melaka. hari tu BTN kat ayer keroh..hujung bulan ni aku ada kat renaissance hotel melaka.Kok yer ada sape2 yang buat apa-apa majlis, boleh le aku datang.

Ok....better to stop now. Jumpa lagi yaaa....bye.

3 Responses to “Assalamualaikummmmmm....”

  1. This comment has been removed by a blog administrator.
  2. aloha awek loyer... sihat ka mu..? eheheh... bulau mata aku tgk hurup2 ko nie.. besau skit x leh..? ape nak jadi dgn kita..?.. xpe as well femina ade wakil.. golongan ibu2.. nak lawan dgn aku ke sape paling lambat kawin..!!?? buleh jer!!.. farah tu.. maybe x lame lagi arr tue.. kan Farah..?kan..?ehehhe... balik melake selalu ka..? aku bulan depan baru balik.. ini bulan poket ade hausss skit..! ok.. congrate pade mummy-2 5 maimunah..murah rezeki thn nie.. ramai le cucu-buah ko pedahh!!

  3. akm..ina...surprise....nak tahu tunang aku sape????nnt dtg kenduri aku kay...

    Wslm