Selamat Hari Raya Aidil Adha


.

Assalamualaikum.....
so, apa kabar kawan kawan ku sekalian....
diam tak diam ... dah masuk bulan Zulhijah..... byk yg berlaku tahun ni..... Tsunami ..... Pintu Kaabah x boleh bukak... salji turun di Negara Arab..... bermacam macam ..... tanda - tanda .... dunia ini dah semakin hampir ke penghujung usianya..... tp, kita penghuninya... semacam tidak sedar ..... ambil sambil lewa... termasuklah saya.... marilah kita sama sama menginsafkan diri kita... dan, saya rasa ... kita antara yang bertuah .... kita mendapat dua pendidikan serentak.... duniawi dan ukhrawi.... dunia dan akhirat .... agama dan sekular... saya rasa... bekalan pendidikan yang kita dapat di SMKA Sharifah Rodziah adalah komprehensif .... pelbagai ..... dulu ... mungkin kita tidak sedar ... tapi, setelah tamat belajar.... bercampur dengan masyarakat sekeliling .... saya rasa ... sangat bertuah dan bersyukur kerana pernah mendapat pendidikan si Sharodz... saya yakin.... kawan kawan saya pun begitu juga.... semuanya benteng dan panduan untuk kita menjalani kehidupan di dunia... yang semakin banyak persoalan agama diutarakan tetapi tidak terjawab.... semakin banyak kaedah kaedah terkini untuk menyesatkan umat islam... semakin banyak bencana diturunkan akibat kelalaian kita manusia... Nauzubillah .... minta kita semua dijauhkan dari kesesatan ... dan sentiasa di dalam TauhidNya..... marilah kita sama sama berdoa ... agar kita tidak mudah tunduk kepada kaedah alternatif orang orang kafir terutama Kristian... yang sentiasa ingin memurtadkan umat islam.......