reunion updated


.

i'm back... hehe.. lame aku x updated kat sini.. peedah nie la.. aku suh dia bukak citer... dia madang je maleh.. tapi aku tau.. org berkarier macam peedah mmg busy.. kan peedah..? nanti kita p singapore sesame ekk...?? aku percaya.. u all sume ade dapat surat invitation.. tapi sape yang dah balik kg la.. kan.. sebab peedah hantar surat invitation tue kat alamat korang mase dok ngisi buku autograph dulu.. so.. sape2 yang jauh dari desa tue.. akan dapat la tau pasal gath tue.. bila balik raya nanti kan..?

so.. feedback pertama yang aku dapat adalah dari mak si NUrSalwanie..a.k.a Wanie Kecik laa kan..? sape tak ingat.. bukak album ok?.. so mak dia dgn sukacitalah mintak maaf sebab anak dia xleh nak dtg gath tue.. bagus mak dia kan.. siap inform mintak maaf.. alkisahnya.. sahabat kita yg sorang tue skrg dok berkubang dgn air batu kat Ireland.. wat ACCA kat sane.. dia p sane bulan 9 last year.. itu mengikut yang mak si wanie nie kabor kat akulah.., kalu rase nie kabo angin... aku mintak mahap laa.. bebanyak ok..?

okehh.. to AZIE... glad to have your comment here!..lame x jumpa ko.. mesti dah cute skrg nie yek..? so.. mmg gitula.. amat lah diharap2kan sume kengkawan dapat hadir.. dtg jgn tak dtg...!!!..

okeh.. to faiz.. best gaks tue nak topup leh call ko.. ade discount ka..? ehehe biase lah tue.. lom beli mintak discount.. ape da.. x support langsung!... ok lah.. gtg.. kat ooffc nie.. x leh lelama.. kang kena jeling laks..! ok bye all.. muahs!!

-EMA-

3 Responses to “reunion updated”

  1. ooooo .... kutuk aku.....

    Rafidah Noordin