Corat Coret 14 Julai 2008


.

Assalamualaikum ... apa kabau sume gadis2 ex form 5 sharodz sekalian ... sbg penyimpan mohor besar kelas 5M ... aku ingin mengucapkan syukran jazilan ya ahlil blog .... hehehe .. mesti mak bib marah aku psl bhs arab campuran ku ini ... so, ayuh kita ke bab seterusnya .. ada org tanya apsal aku dh lama x jengah blog ... bukan x jengah ... kunun2 bz la skrg ni ... jengah tu memang la jengah .. tp, lalu lalang je la .. x de la transit lama2 ... x buat hand-writing ... suka aku bile blog ni sudah mula tersebar seantaro msia-ireland ... niat asal blog ni adalah sbg antara muka 5M .. but, now, niat tu dh jadi lebih baik ... medium silaturrahim form 5 sharodz ... PMR93 & SPM97 ... so, kpd sape2 yg had sat for either one or both exam at SHARODZ .. feel free to leave yr marks that you had visited this blog ... either by comment any post or just leave a text msg in the chat box would be ok ... sape cikgu BI 5M dulu? nak mintak tolong check grammar aku ni .. berterabur .. okk la gurls ... pen-off .. nak balikk

Rafidah Noordin
Kelana Jaya