come join the team..


.

aku tgk archive td.. tgk post2 lama yang tersimpan dalam blog nie.. setelah dinilai2kan asyik2 org yg sama, aku pk.. aku kenalah letak semula cara nak post cerita2 anda disini :)
jadi aku nk ajak korg join skali post crita-criti n gambar2 korg kat sini.. x kesah laa pengalaman bersalin ke, nikah ke, jgn crita mlm pertama sudah! ;)

okeh. cara-caranya seperti ini:
1)go to www.blogger.com
-->
xpun click 'sign in' kat sudut kanan atas tu..
2) sign in ID: azerlma@yahoo.com
passwd :namagurukelas5m (xde space)
kowang paham tak pasword tu? letak nama cikgu class 5M kita dulu.. takkan aku nak letak yg betul2 nye.. kang org menceroboh laks web kite nie.. :)
macam dah beritahu.. cerita2 disini tak terhad utk 5M members je.. as long SPM 97 nye team dan yang seangkatan dgn nyer...
.. meh la kungsi2 cerita... ok?! :)
So.. aktifkan dirimu!! hahaha!

-Ema Azerlma..-