March 2007


.

Assalamualaikum ... amboiii ... sedar x yang ari ni dah 2nd mac 2007 .... dah hampir 10 thn tinggalkan sharodz .... ramai yang dah jadi isteri n ibu mithali ... tahun ni .. pembuka tirai ... 3 org sekali ... including from 5Z ... aju n anoy .. same day 10th march 2007 (saturday) ... nurul firdaus (fir) 11th march .... of coz la sunday ... so, aku ni .. macam biasa la ... tolong menjemput .. kepada yang belum dapat kad jemputan (termasuklah aku sendiri utk ajue's wedd) .... kalau ade mase lapang ... drop by la di majlis2 tersebut .... ajue (area jasin) .. anoy (alor gajah) ... fir(sg udang) .... AJUEEEEE ... aku nk kad ... walaupun aku rase dah lewat .. tp tahniah pd izyani ... dah tukar status .... dah joint IBU's club ... CONGRATE ... walaupun ade mslh b4 the delivery ... alhamdulillah .. selamat gak deliver ... nama ... IZYANI TOLONG UPDATE ... kalau ade pic lg baik ... kepada anum .. karim ... nana ... happy birthday yg ke 27 .. bile date die ... korang tanye la depa ye ... yg aku terlupa nak wish .. pun sama gak ... HAPPY HARI TUA ... okk la .. sampai sini dulu update dr aku ... anything more .. update la sendiri ye ....