TUMPANG LALU!!!!!


.

Semekom....tumpang nyebok nie..walaupun aku x sekelas ngan bebudak 5M ni..tp aku buat derk je!!! ahahhaa..bye the way, sesape yg still ingat lagi sape aku nie....nurhaza abu hasan.......ala....dulu a.k.a doraemon tp la nie dah ebsau panjang dah x leh guna dah name tu...malu .....

smalam aku join gath ngan bebudak sharodz..adelah dalam 10 orang...pidah...ema..pojit..ijat..syadie..chekky..faiz...anoy....happening giler..aku sampai x leh nak makan abis kenny tu padahal bukan pantang pun makan kenny...PANTANG JUMPA JE....terus wallap.....hahahha...woittt...aku harap kite x lost contact lagi ek...pasa sesape yg nak kol aku amik je no nie...012-267 8550...no nie opis bagi tp sebaik shaja aku letak jawatan, automatik no dah x leh reach aku...org lain lak nye turn so nie no lagi satu...ni confirm aku yg angkat.....017-208 9157...

add aku gak tuk YM ..hazznur@yahoo.com..............alahai..heppi giler kalau dpat jumap sume.....
till meet again....selamat hari raya...mahap zahir dan batin......0-0....



-azza a.k.a mont-