ema jadi model


.

hai kawan-kawan,,
rasanya aku tak penah lagi nak create apa2 kat sini...
2 hari lepas aku g beli majalah mingguan wanita..
tengah2 bacatue..
tiba2 aku terpandangkan wajah sorang yang aku betul2 kenal....
kawan sekelas kita IRMASLIA IBRAHIM dah jadi model dalam tue..
majalah tue cover girl nya si NORAZLINA AWANG HAD...
g lah beli..
aku terus je contact dia.....
then aku cuba call pidah..ada ler 3, 4 kali...tapi tak jawab..
di mana kau pidah??????????
anyway, 4 ema...ko mmg lawa...CANTIK MENARIK TERTARIK KAU MMG DA BOMB

-FARAH BAIZURA-
MBC6414

3 Responses to “ema jadi model”

  1. eehhehehhehe...
    dah lew tue...farah.. segan haku weh!!!!!
    apelah sgt... :P
    -EMA azerlma-

  2. Askum...tumpang lalu..
    Amboi amboi amboi.......dah tukaq propesyen ke ema? BTW, hang jadi model apa? FARAH...awat hang tak scan gambaq tu...tampal kan kat sini...boleh gak kita cuci mata ramei2......nak lagi syok...ajak mam bib join sama.....hehehee.. aku guran k! musykil aku ler, blog ni ada berapa 'peserta'. Asyik2 orang yg sama. Org lain mana pergi? Ok..lah..chow..

    *ina kt*

  3. huhuhuhuhu!
    byk laa.. ko INA...
    eheheh.. tue la.. aku penat dah bgtau..sampai aku eltak passwd sume.. tapi tue aa.. susah nak kate...
    nie aku letak chatbox.. sebab nak tau sape je yg singgah sini...!