Syadie's Wedding


.

Hai Assalamualaikum...
Just to update u all guys.. Syadie's wedding will be held on 18th March 2006. Parents diyer dah dtg invite kitaorg sekeluarga.. Maybe some of u dah dpt invitation card... Sure dia akan jemput.. Bye..

-zt-

5 Responses to “Syadie's Wedding”

  1. oo.. tahniah laa.. marilah pergi beramai-ramai.. me lum dapat invitation nie lagi.. eheheh

    -Ema-

  2. ema... tak dapat invitation lagi ek? ok laaa aku on behalf syadie nak invite sume bebudak 5m utk wedding diyer...maybe card lambat skit...paham jer laaa...org tgh sibuk...hhmm kalo yang memana yang tak dapat card tu...datang jangan tak datang.. bule anggap cam reunion gak kalo semua hadir...betul tak pida???

    -faizlin-

  3. hehehheheh..
    ye ke faiz.. tue laa
    aku ingat dia nak address budak2 nie..
    aku ade.. kalu nko nak aku leh bagi.. ko foward kat email depa ke.. ehehe.. tolong lah syadie tue ehehehhe
    ape2 bgtau aa aku
    -Ema-

  4. -alow all..
    meh lew g ramai.. maybe last minit baru dapat kad.. so..marilah kite beramai2.. jumpe di saneer.........!

  5. -alow all..
    meh lew g ramai.. maybe last minit baru dapat kad.. so..marilah kite beramai2.. jumpe di saneer.........!

    -eMMa-