To all of u


.

Assalamualaikum...

Mana pi minah2 5M ni? sumer bz ka..? takde apa2 latest info ke? apa pun..tujuan utama aku post msj ni ialah utk wish HEPI BESDAY pada umat2 yg sambut bulan september ni. aku tak ingat sangat tapi ada ler 2/3 orang...

to..pidah..faiz..ieyz..hepi besday noo...tak tau ler naper aku boleh teringat besday korang....

to ieyz....apa citer ma? hari tu ingat boleh jumpa borak2......hopefully ada chance utk jumpa lagi ok...

till then..bubaiii...

*ina*

4 Responses to “To all of u”

  1. bukan nak komen tulisan sendiri. Actually elok sj aku post msj ni, aku pi faiz nye..ntah apa nama nye and saw bbrpa gambar. Congrates tu syadie..gamaknye tak lama lagi byk dapat undangan kahwin...jgn pilih tarikh serentak sudah lah..mau kembung perut makan nasi minyak..

    okies...challoooo..
    ina..http://azbanosha.multiply.com

  2. thanks....wish jer ker ina?...tade aper ke nak bagi?...hehhehehe joking !time2 camni laaa teringat zaman skoll dulu...banyak dapat hadiah mase bithday....hmm dah besar2 nih tak rase lagi pun cam dulu kan...neway thanks for remembering !

    Faizlin

  3. -hehehhe-kembung perot xpe INa.. jgn kembung tuutt.. tt. tuutt..
    -Ema-

  4. akm ina...thanks...ingat gak yea ko...:)ina sorrylah ari tue xdan nak jumpa hang..smlm aku gie wedding kat precint 16 aku selisih ngan hang kat traffic light...aku ada hai hang xperasan kot..