New baby born......


.

Assalamualaikum..... Hai kawan-kawan.... Lepas gath hari tu... x sempat nak login sini.... Anyway.. congratulation pada Peedah, Emma & Faiez... Yg betul2 all out nak jayakan gath nie...
From my opinion... gath nie memang succeess la.... Tapi lebih success kalau semua org take part... Dapat allocate time untuk jumpa balik kawan2 lama... That's the only way kita nak jumpa semua pun... And try to appreciate diaorg punya effort... Personally, Kalau kita sendiri yg nak initiate semua.. Belum tentu jadi... So, bila diaorg dah struggle arrange everything... Datang je la...
OK la... masing2 ada reason sendiri bila x dpt join gath... Tapi next time... Cooperate sket k... Sporting la...
Kawan2...
Just to inform u all... aku dah selamat lahirkan baby girl (nurul izzah) on 03.03.05 = 22 muharram pukul 4.47 ptg kat hospital melaka. Alhamdulillah... semua nya selamat walaupun baby aku kena duduk dlm incubator sbb x cukup bulan. NAk dijadikan cerita... aku sakit nak bersalin dalam kereta on the way nak balik melaka.. Korang sure ingat aku pernah operate masa form 5 dulu.... So... Benda tu ada la related dgn pregnancy aku kali nie... Ada complication... Sbb tu kena keluarkan jugak baby walaupun x cukup bulan (33 weeks). Baby kecik 1.5kg. So doktor tunggu dia sampai 1.7kg baru bley bawak keluar. Masa aku tgh menaip nie... baby aku kat hospital lagi. Aku tengah berpantang kat rumah org tua aku kat masjid tanah. Korang semua doakan lah aku & baby aku sihat. So far... alhamdulillah.
Ina, aku dah x jadi mak buyong lagi!!!! maybe lagi 3,4 tahun baru jadi mak buyong balik... Hehehehe... Planning... K lah.... Take care semua... & Hopefully semua org success dgn life masing2... Bye..

-zety-

5 Responses to “New baby born......”

  1. askum kak zety.. tahniah la.. dgn org baru.. lambat la baca nie.. lom terlewat lagi kan.. semoga sihat la.. ekk..? baby dah kuar spital lums..? ok.. bye.. -EmA-

  2. askum kak zety.. tahniah la.. dgn org baru.. lambat la baca nie.. lom terlewat lagi kan.. semoga sihat la.. ekk..? baby dah kuar spital lums..? ok.. bye.. -EmA-

  3. Assalamualaikum
    ok .. Alhamdulillah ... selamat gak k.zety lahirkan baby ... walaupun x cukup bln ... semoga baby tue blh struggle utk terus hidup di bumi yg bertuah ni ... cam mak die gak .... yg struggle lahirkan die ... nurul izzah .. cam nama anak Anuar Ibrahim .. ade kena mengena ke .. atau bau2 satey ke... anyway .. wish u n ur baby a v good day ...

  4. akum kak zety...

    congratualation for ur new born!!!
    lambat baca blog nih...
    so dapat news lambat sket...
    by the way, baby still ade kat hospital ker? congrats again...

    p/s: upload laaa gamba baby akak kat sini...boley tgk ramai2...!!!

    _faizlin_

  5. a'kum kak zeti...mula2 sekali lah kan...congrates! Bertambahlah populasi manusia di muka bumi ni...heheheheeeeee anyway, take a good care of urself and the baby also. Semoga semuanya sihat dan selamat. Emm...jgn lah di tambah bilangan rakyat malaysia buat sementara waktu ni k....jaga diri! Bye.. #ina KT#